ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥ ΤΩΝ ΓΑΚ[15977]
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου Πληροφορικής (ΠΕ19 και ΠΕ20) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων στη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων (πρώην Κ.Υ.), στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.(Αθήνα) και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2017-2018.
Προθεσμία υποβολής από 26-06-2017 έως και 30-06-2017.
Εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά στο κάστρο Χλεμούτσι.
Παρουσιάστηκαν από την κ. Ράλλη Αθανασία, αρχαιολόγο, στο Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς που συνδιοργάνωσε η Δ/νση Π.Ε. Ηλείας και η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας με θέμα: «Προσέγγιση του μουσείου με τη μέθοδο της βιωματικής μάθησης». (Αρχαιολογικό Μουσείο Πύργου, Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017)
Ο τόπος διεξαγωγής συνεντεύξεων των υποψήφιων Δ/ντών Π.Ε. Ηλείας ορίζεται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας , Εθνικής Αντίστασης 17, Πύργος, στον 1ο όροφο, γραφείο Σχ. Συμβούλων.
(ΩΞΟΠ4653ΠΣ-0ΛΦ) ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΧ ΕΤΟΣ 2017-2018 (Παρακαλείστε όπως μελετήσετε προσεκτικά την εγκύκλιο)
1. α) Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέχρι 03/07/2017 και ώρα 12.00 το μεσημέρι και θα πρωτοκολλούνται αυτόματα.
β) Η εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής αίτησης υπογεγραμμένη και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα πρέπει να αποσταλούν στη ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Μ.Σ. μέσα στην ίδια προθεσμία.
2. Η ευθύνη της σωστής συμπλήρωσης της αίτησης είναι αποκλειστικά του υποψηφίου. Αλλαγές ή διορθώσεις στην αίτηση που έχει υποβληθεί ηλεκτρονικά δεν είναι εφικτές.
3. Απορρίπτονται οι εκπρόθεσμες αιτήσεις ή οι αιτήσεις που υποβάλλονται απευθείας στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δε γίνονται δεκτά και συνεπάγονται την απόρριψη της αίτησης.
Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής της και τη σφραγίδα αποστολής των δικαιολογητικών μέσω ταχυδρομείου.
Ανακοινώνουμε τον προσωρινό ενιαίο αξιολογικό πίνακα των αντικειμενικών μορίων των υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων κατά φθίνουσα σειρά .
Σημ. Η άσκηση καθηκόντων σε περισσότερες από μία θέση από αυτές που περιγράφονται στα εδάφια α), β), του Κριτηρίου υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας μοριοδοτείται αθροιστικά με 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, συμφ. με την Φ.361.22/23/91322/Ε3/31-05-2017 Εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ με θέμα: «Διευκρινήσεις σχετικά με την επιλογή των υποψηφίων διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κι Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) »
Σας ενημερώνουμε ότι:
Ενστάσεις μπορούν να κατατεθούν από
σήμερα Τρίτη 13/06/2017 έως και την Πέμπτη 15/06/2017 και ώρα 15:00
στη Διεύθυνση Π.Ε. Ηλείας , Εθνικής Αντίστασης 17, Πύργος.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ-ΠΙΝΑΚΑΣ-ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ-ΔΝΤΩΝ-ΣΧ.Μ.-2017_13-6-2017
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: “…παραμύθι, Μύθοι , μύθι , το κουκί και το ρεβύθι …”
7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
Σχολική χρονιά 2016-17
Το θέμα επιλέχθηκε γιατί το παραμύθι κατέχει σπουδαία θέση στον έντεχνο λόγο και είναι σε όλους μας γνωστό πόσο αγαπητό είναι στα παιδιά. Το παραμύθι βρίσκει πολύ μεγάλη απήχηση στο παιδί. Ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά του, του δίνει χαρά, τονώνει το συναίσθημα, ισχυροποιεί τη βούληση, το φρονηματίζει. Το παραμύθι θέλγει το παιδί κι αυτό οφείλεται στη ζωντανή γλώσσα που χρησιμοποιεί τη διηγηματική τέχνη, τη γραφικότητα του παραμυθένιου κόσμου, αλλά και την απλότητα που το διακρίνει. Είναι σπουδαίο εκπαιδευτικό εργαλείο κυρίως για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΄΄ Όλοι ίδιοι, όλοι μοναδικοί, αγκαλιάζουμε τη γη΄΄
Ολοήμερο Τμήμα του Νηπιαγωγείου Α.Β Ανδραβίδας (Διασπορά).
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος αναφερθήκαμε στις ομοιότητες όλων των ανθρώπων αλλά και στις διαφορές τους. Γνωρίσαμε άτομα με αναπηρίες και προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση τους πραγματοποιώντας πολλές βιωματικές δραστηριότητες. Προσπαθήσαμε να μάθουμε Νοηματική, γνωρίσαμε τη γραφή Braille, συλλέξαμε καπάκια,δημιουργήσαμε ψηφιακό παραμύθι για τη διαφορετικότητα κ.α. ΄΄Ταξιδέψαμε΄΄ στον κόσμο και γνωρίσαμε ανθρώπους από άλλα μέρη. Μιλήσαμε για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αγώνες και τέλος αναφερθήκαμε και στα παιδιά πρόσφυγες. Στα πλαίσια του προγράμματός μας στείλαμε αφίσα για την έκθεση της UNICEF ΄΄Να σας γνωρίσω τους φίλους μου,τα παιδιά του κόσμου΄΄,συμμετείχαμε σε έκθεση ζωγραφικής που διοργανώνει η ΟΜΕΠ Πάτρας ΄΄Διασχίζοντας τα σύνορα,φτάνουμε Ευρώπη΄΄ και παρουσιάσαμε σε επιμορφωτική ημερίδα του συμβούλου ειδικής αγωγής κ.Ρισβά το κομμάτι των δραστηριοτήτων μας που αναφερόταν στα άτομα με αναπηρίες.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Δημοτικό σχολείο Ανδραβίδας
Σχ. Έτος 2016 – 2017
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: «Καιρός… για μάθημα»
Το πρόγραμμα «Καιρός.. για μάθημα» άρχισε να δουλεύεται το σχολικό έτος 2015 – 2016 όταν οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης φοιτούσαν στην Ά τάξη. Το θέμα του καιρού είναι σύνηθες στις πρώτες συζητήσεις στην τάξη. Αρχικά τα παιδιά, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, ανταποκρίθηκαν στις πρώτες δράσεις : ζωγραφική των καιρικών φαινομένων, απλά μαθηματικά με το να καταγράψουμε τις προτιμήσεις μας στον αγαπημένο μας καιρό, παρακολούθηση βίντεο με θέμα τη μυθολογία και τη θρησκεία και πώς σχετίζονται με τον καιρό, επίσκεψη σε πρόγραμμα αλλά και παρουσιάσεις δελτίων καιρού.
Στη ΄Β τάξη (σχ. έτος 2016 – 2017) οι δράσεις μας αφορούσαν περισσότερο τη δημιουργία μετεωρολογικών οργάνων, όπως το βροχόμετρο και των ανεμοδείκτη. Ακόμη παρατηρήσαμε και καταγράψαμε τα καιρικά φαινόμενα της περιοχής μας αλλά και κάναμε χρήση των οργάνων μας.
Μες από το πρόγραμμα νιώσαμε μικροί επιστήμονες, μικροί μετεωρολόγοι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: «Αξίες ζωής»
“Το δέντρο με τις 10 αξίες ζωής”
Αρχικά θεσπίσαμε θεματικές εβδομάδες και κάθε εβδομάδα ασχολούμασταν θεωρητικά (συζητήσεις, αναγνώσεις, παρακολούθηση σχετικών βίντεο) αλλά και πρακτικά (με δράσεις, παίξιμο ρόλων, παιχνίδια και εφαρμογή όσων μαθαίνουμε) με κάθε μια αξία. Από τις αξίες επιλέχθηκαν 10 που θεωρούνταν εύκολα κατανοητές σαν έννοιες και σημαντικές να είναι γνωστές σε αυτή την ηλικία. Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν μεγάλη. Η ποικιλία των δράσεων και η εναλλαγή των θεμάτων κρατούσε το ενδιαφέρον υψηλό. Η επιτυχία του προγράμματος όμως ήταν η αλλαγή συμπεριφορών προς μια κατεύθυνση θεμιτή, καλλιεργώντας μεγαλύτερο επίπεδο συνεργασίας και σύμπνοιας της ομάδας.
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή
αιτήσεων απόσπασης σε φ ο ρ ε ί ς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2017-2018 (ΤΕΙ, ΙΕΠ, Μητροπόλεις, Ακαδημία Αθηνών, Βιβλιοθήκες κλπ).