Ανακοινώσεις Ιανουάριος 2022
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ SELF TEST.
Την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022 σύμφωνα με το αρ. πρωτ. 90α/25-01-2022 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση στις περιοχές στις οποίες τα σχολεία παραμένουν κλειστά, ύστερα και από την αρ. πρωτ : ΟΙΚ.20690/266/25-01-2022 απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας.
Διακοπή μαθημάτων όλων των σχολικών μονάδων του Ν. Ηλείας λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου και την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022 .
Με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Βασίλη Γιαννόπουλου, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό θα παραμείνουν κλειστά Δευτέρα 24 και Τρίτη 25 Ιανουαρίου, λόγω της κακοκαιρίας και των χαμηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν στο νομό.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΗΛΕΙΑΣ
ΠΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ/ΝΤΕΣ & ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ/ΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε. ΗΛΕΙΑΣ
” Σε περιπτωση που η σχολική σας μονάδα ΔΕΝ λειτουργήσει αύριο/μεθαύριο… λόγω καιρικών συνθηκών, ύστερα από σχετική απόφαση Αντιπεριφερειάρχη ή Δημάρχου, γίνεται Τηλεκπαίδευση το πρωί.
Παρακαλούμε να οργανώσετε έγκαιρα ΟΛΕΣ τις προαπαιτούμενες ενέργειες: link, πρόγραμμα, ενημέρωση…” .
Eξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Eξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου
Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας ανακοινώνεται ότι θα διεξαχθούν εξετάσεις ενηλίκων ( όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης -16 ετών και άνω) για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου, στις 4-2-2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ.
Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απαιτείται αίτηση των ενδιαφερόμενων μαζί με πιστοποιητικό γέννησης, φωτοτυπία ταυτότητας και υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τον τόπο διαμονής. Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022, από ώρα 8:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ, στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Εθν. Αντίστασης 17 (1ος όροφος) .
Ο χώρος διεξαγωγής των εξετάσεων θα εξαρτηθεί από τον τόπο διαμονής των ενδιαφερομένων. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η είσοδος στον χώρο του σχολείου θα γίνεται, εφόσον έχουν συμπληρωθεί επιτυχώς τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου στην πλατφόρμα edupass.gov.gr και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΔΕ ΛΟΓΩ COVID-19 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Β΄ ΦΑΣΗ: ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΙΣ 21 & 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022)
Παρακαλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, να συμπληρώσουν το έντυπο ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ-ΕΡΓΑΝΗ και να το αποστείλουν στο e-mail: prosapol@dipe.ilei.sch.gr μέχρι την Τετάρτη 19-01-2022.
Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30΄ καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης να έχει πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι τις 14:59. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα. Το σύστημα ακολούθως θα κλείσει κεντρικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι Διευθυντές/ντριες/Προϊστάμενοι/νες/ των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων να αποστέλλουν, αμέσως μετά την παρουσία του αναπληρωτή εκπαιδευτικού, στο κεντρικό e–mail της υπηρεσίας mail@dipe.ilei.sch.gr την πράξη ανάληψης υπηρεσίας τους (υπογεγραμμένη τόσο από τους ίδιους, όσο και από τους διευθυντές με τη σφραγίδα του σχολείου) για λόγους ταυτοποίησης με την ΕΡΓΑΝΗ.
Οι Διευθυντές/ντριες/Προϊστάμενοι/νες των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων να προσκομίσουν μέχρι την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου του 2021 ΟΛΑ τα έγγραφα που απαιτούνται για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (και φωτοτυπία του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης rapid test ή PCR test). Εφιστούμε την προσοχή σας σε ότι αφορά τα πιστοποιητικά υγείας (πρωτότυπα).
Βάσει του άρθρου 111 (ν. 4821/2021-ΦΕΚ 134/τ. Α΄/31-07-2021 η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας. Συγκεκριμένα: «Οι προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, καθώς και τα μέλη Ε.Ε.Π. Ε.Β.Π., οι οποίοι κατά την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας δεν προσκομίζουν στον Διευθυντή/Προϊστάμενο της οικείας σχολικής μονάδας, στον Προϊστάμενο των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), στον Προϊστάμενο των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), στον Διευθυντή Εκπαίδευσης ή στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα στην παρ. 1, δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία».
Περαιτέρω οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας: https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Διευκρινίσεις για τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας
ΑΤΟΜΙΚΑ_ΣΤΟΙΧΕΙΑ_ΓΙΑ_ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ-ΕΡΓΑΝΗ
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΤΧ-ΔΙΔ. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΔΕ ΛΟΓΩ COVID-19 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Παρακαλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, να συμπληρώσουν το έντυπο ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ-ΕΡΓΑΝΗ και να το αποστείλουν στο e-mail: prosapol@dipe.ilei.sch.gr μέχρι τη Δευτέρα 17-01-2022.
Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30΄ καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης να έχει πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι τις 14:59. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα. Το σύστημα ακολούθως θα κλείσει κεντρικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι Διευθυντές/ντριες/Προϊστάμενοι/νες/ των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων να αποστέλλουν, αμέσως μετά την παρουσία του αναπληρωτή εκπαιδευτικού, στο κεντρικό e–mail της υπηρεσίας mail@dipe.ilei.sch.gr την πράξη ανάληψης υπηρεσίας τους (υπογεγραμμένη τόσο από τους ίδιους, όσο και από τους διευθυντές με τη σφραγίδα του σχολείου) για λόγους ταυτοποίησης με την ΕΡΓΑΝΗ.
Οι Διευθυντές/ντριες/Προϊστάμενοι/νες των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων να προσκομίσουν μέχρι την Δευτέρα 24 Ιανουαρίου του 2021 ΟΛΑ τα έγγραφα που απαιτούνται για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (και φωτοτυπία του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης rapid test ή PCR test). Εφιστούμε την προσοχή σας σε ότι αφορά τα πιστοποιητικά υγείας (πρωτότυπα).
Βάσει του άρθρου 111 (ν. 4821/2021-ΦΕΚ 134/τ. Α΄/31-07-2021 η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας. Συγκεκριμένα: «Οι προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, καθώς και τα μέλη Ε.Ε.Π. Ε.Β.Π., οι οποίοι κατά την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας δεν προσκομίζουν στον Διευθυντή/Προϊστάμενο της οικείας σχολικής μονάδας, στον Προϊστάμενο των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), στον Προϊστάμενο των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), στον Διευθυντή Εκπαίδευσης ή στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα στην παρ. 1, δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία».
Περαιτέρω οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας: https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Διευκρινίσεις για τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας
ΑΤΟΜΙΚΑ_ΣΤΟΙΧΕΙΑ_ΓΙΑ_ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ-ΕΡΓΑΝΗ
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΤΧ-ΔΙΔ. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ SELF TEST
Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΗΛΕΙΑΣ
ΠΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ/ΝΤΕΣ & ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ/ΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε. ΗΛΕΙΑΣ
Ύστερα από επείγουσα ενημέρωση του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. παρακαλείσθε, σε περίπτωση που γονείς/κηδεμόνες μαθητών σας έχουν ενημερώσει ότι αδυνατούν να προμηθευτούν self tests προκειμένου να προσέλθουν οι μαθητες τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022 στη σχολική σας μονάδα, να ενημερώσετε ΑΜΕΣΑ στο email: grammateia@dipe.ilei.sch.gr έτσι ώστε να παραλάβετε τον απαραίτητο αριθμό self tests από τη Διεύθυνση (3ος όροφος – τηλ. 2621040287) αύριο Κυριακή 09 Ιανουαρίου 2022 και από 11:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ.
Επίσης, παρακαλείσθε να βρίσκεστε στη σχολική σας μονάδα,τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022, όσο το δυνατό νωρίτερα ώστε, σε περίπτωση που χρειαστεί να εξυπηρετήσετε ανάλογα, τους γονείς/κηδεμόνεςτων μαθητών.