Ανακοινώσεις Μάιος 2022

ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ Β΄ΚΑΙ Γ΄ΦΑΣΗΣ- ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ Α΄ΦΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ

ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ Β ΚΑΙ Γ΄ΦΑΣΗΣ – ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ Α΄ΦΑΣΗΣ

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΔΑΣ)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΠΡΑΣΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΔΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:
ΜΟΥΡΚΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ70

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε την τοπική μας κληρονομιά

( υλική, αύλη, φυσική) με τα ίδια μας τα μάτια!

Περπατήσαμε στους δρόμους της  πόλης, αναζητήσαμε πληροφορίες για κτίρια, σχολεία, πλατείες … φωτογραφηθήκαμε με αυτά! Συγκρίναμε νέες και παλιές φωτογραφίες.

Τα παιδιά πήραν συνεντεύξεις από κατοίκους της πόλης (δήμαρχο, διευθυντές σχολείων, γιατρό, αγρότη….).

Επισκεφτήκαμε το δάσος  της Στροφυλιάς, ενημερωθήκαμε, περπατήσαμε, παρατηρήσαμε…

Αναζητήσαμε πληροφορίες για  τοπικά έθιμα, χόρους και γιορτές ( Βουπράσια, γιορτή φράουλας , περιφορά εικόνας …)

Link

https://blogs.sch.gr/dimvard/category/programmata-draseis/programmata-2021-2022/

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΤΗΣ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΕΕΠ- ΕΒΠ 2022

ΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Γιαννακοπούλου Μαρία, Αχτύπη Κωνσταντίνα, Καράμπελα Αργυρώ, Μπουτέτσιου Ελευθερία 
Οι μικροί μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου δημιουργούν, προβληματίζονται, ανακαλύπτουν, ενημερώνονται πάνω στο φαινόμενο «ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ» όπου τις τελευταίες δεκαετίες έχει παρουσιάσει μια ανησυχητική έξαρση. Σκοπός μας είναι τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις αντιλήψεις τους για την επιθετικότητα, να βρουν άλλους τρόπους έκφρασης των συναισθημάτων τους, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή  τους για τα συναισθήματα των άλλων και να αποκτήσουν αίσθηση της αξίας της ομαδικότητας.

Κατά τη φετινή χρονιά 2021-2022 δόθηκε έμφαση στο στόχο μας για τη διαχείριση των προβλημάτων της πειθαρχίας και πρόληψης συγκρουσιακών καταστάσεων όπου σχετίζονται με την εξάσκηση των παιδιών σε τρόπους ειρηνικής επίλυσης των διαφορών τους.

 

Μπορείτε να δείτε τα video  που έχουν δημιουργηθεί από μας:

 

  1. Εργασία σχολική βία-σχολικός εκφοβισμός:   https://www.youtube.com/watch?v=xLyBNFhlAVk&t=1s
  2. Οι μικροί μαθητές δημιουργούν το ποίημά τους:  https://www.youtube.com/watch?v=zhjHeMjpb3E
  3. Εικονογράφηση του τραγουδιού “άνθρωπε αγάπα”:    https://www.youtube.com/watch?v=E0-By0OAxSQ&t=93s
  4. Ασφαλής πλοήγηση του διαδικτύου:    https://www.youtube.com/watch?v=8_Gqghlho9k&t=11s

Ανακοίνωση πινάκων βελτίωσης θέσης-οριστικών τοποθετήσεων (Α΄ ΦΑΣΗ) Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής της Διεύθυνσης Π.Ε Ηλείας και Πρόσκληση για υποβολή συμπληρωματικής δήλωσης προτίμησης (Β΄ ΦΑΣΗ)»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ – Α΄ΦΑΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ Β΄ΦΑΣΗ

ΠΙΝΑΚEΣ-ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ-ΓΕΝΙΚΗΣ-ΑΓΩΓΗΣ-ΔΠΕ-ΗΛΕΙΑΣ-Α΄ΦΑΣΗ-1

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 70. ΕΑΕ, ΠΕ 60.ΕΑΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΜΕΑΕ ΠΕ 70.ΕΑΕ

ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β ΦΑΣΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β ΦΑΣΗ

 

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα (Τάξη ΣΤ’) 

Αξιοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο ψηφιακής αφήγησης Book Creator, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν συνεργατικά πολυμεσικό βιβλίο στην Αγγλική Γλώσσα με θέμα «Χώρες του κόσμου» (“Countries of the world”). Η ιδέα βασίστηκε στο σχολικό εγχειρίδιο «Αγγλικά ΣΤ’ Δημοτικού» και συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο του Βιβλίου Μαθητή που είχε να κάνει με μια πολυπολιτισμική τάξη και με νέους μαθητές που περιέγραφαν τη χώρα από την οποία ήρθαν.  Έχοντας, λοιπόν, ως πρότυπο τα κείμενα του βιβλίου, επέλεξε ο καθένας/η καθεμία από μια χώρα και έγραψε έκθεση. Τα περισσότερα παιδιά διάλεξαν Ευρωπαϊκές χώρες και τα υπόλοιπα μοιράστηκαν ανάμεσα σε Αμερική, Αφρική και Ασία. Συνεπώς, το βιβλίο χωρίστηκε ανά ήπειρο και ενώθηκαν όλες οι εργασίες τους…

(Δείτε στο συνημμένο έγγραφο)

Για πρόσβαση στο βιβλίο πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/cGJQ85X1xCgKOyHKwYk5dG0LAVW2/BgoGJOLFQC-zVDtE6tTPlg
Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΑΛΜΠΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο: ‘’Πολιτιστική κληρονομιά ως απόθεμα γνώσης και πηγή δημιουργικής έμπνευσης’’ , οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης  δημιούργησαν μία διαδραστική εικόνα, παρουσιάζοντας την πόλη τους, την Αμαλιάδα,  με την οποία έλαβαν και  μέρος στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο, έκαναν βόλτες στις γειτονιές της πόλης, ρώτησαν και ηχογράφησαν, ζωγράφισαν τις οδούς και τα διάφορα κτίσματα της Αμαλιάδας, αντάλλαξαν ιδέες, συνεργάστηκαν και συγκέντρωσαν εικόνα, κείμενο και ήχο με τη βοήθεια του εργαλείου δημιουργίας πολυμεσικού διαδραστικού υλικού Thinglink.
Δείτε στο σύνδεσμο:  https://www.thinglink.com/scene/1543377899107647490

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ- ΕΒΠ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ 2022

 

H  Διεύθυνση Π.Ε. Ηλείας  ανακοινώνει τον προσωρινό πίνακα μορίων ενδιαφερόμενων μελών ΕΕΠ- ΕΒΠ για Βελτίωση Θέσης ή Οριστική Τοποθέτηση, που:

α) είτε έχουν κάνει αίτηση μετάθεσης (βελτίωση θέσης εντός του ΠΥΣΠΕ Ηλείας)

β) είτε μετατέθηκαν από άλλες περιοχές στη Διεύθυνση Π.Ε. Ηλείας

Τα ενδιαφερόμενα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ έχουν τριήμερη προθεσμία (από Δευτέρα 23-05-2022 έως και Τετάρτη 25-05-2022 και ώρα 14:00 μ.μ.) για αναφορά λαθών – παραλείψεων επί του συνημμένου πίνακα.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ Ή ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ2021-2022

Εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου

Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας ανακοινώνεται ότι θα διεξαχθούν εξετάσεις ενηλίκων ( όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης -16 ετών και άνω) για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου, στις 3-6-2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ.

Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απαιτείται αίτηση των ενδιαφερόμενων μαζί με πιστοποιητικό γέννησης, φωτοτυπία ταυτότητας και υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τον τόπο διαμονής. Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβληθεί   μέχρι την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022, από ώρα  8:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ. , στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Εθν. Αντίστασης 17 (1ος όροφος) .

          Ο χώρος διεξαγωγής των εξετάσεων θα εξαρτηθεί από τον τόπο διαμονής των ενδιαφερομένων. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η είσοδος στον χώρο του σχολείου θα γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2022-2023

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2022-2023

Πρόσκληση μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2022-2023

Πρόσκληση μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2022-2023

ΑΙΤΗΣΗ

 

Ενημέρωση για τροποποίηση της προκήρυξης 2ΕΑ/2022.

Ενημέρωση για τροποποίηση της προκήρυξης 2ΕΑ/2022.

Ανακοινοποίηση ως προς τη 10η Ομάδα – Πίνακας Κενών Οργανικών θέσεων ΠΕ 70, ΠΕ60 Γενικής Αγωγής και Οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής Δ.Π.Ε. Ηλείας

Ανακοινοποίηση ως προς τη 10η Ομάδα – Πίνακας Κενών Οργανικών θέσεων ΠΕ 70, ΠΕ60 Γενικής Αγωγής και Οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής Δ.Π.Ε. Ηλείας

Ανάρτηση/γνωστοποίηση κενών οργανικών θέσεων – Πρόσκληση ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών όλων των κλάδων Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π.Ε. Ηλείας για υποβολή δηλώσεων προτίμησης για οριστική τοποθέτηση /βελτίωση θέσης

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ Ή ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ

Πίνακας Κενών Οργανικών θέσεων ΠΕ 70, ΠΕ60 Γενικής Αγωγής και Οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής Δ.Π.Ε. Ηλείας

Πίνακας Κενών Οργανικών θέσεων ειδικοτήτων Γενικής Αγωγής των Σχολικών Μονάδων Δ.Π.Ε. Ηλείας

Αίτηση δήλωσης προτίμησης Σ.Μ. Γενικής Αγωγής

Αίτηση δήλωσης προτίμησης ΣΜΕΑΕ

Ανακοίνωση πίνακα μοριοδότησης μεταθέσεων εντός ΠΥΣΠΕ Ηλείας για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης ΔΠΕ Ηλείας

Πίνακας μοριοδότησης μεταθέσεων εντός ΠΥΣΠΕ Ηλείας

Πίνακας μοριοδότησης μετατιθέμενων εκπαιδευτικών στη ΔΠΕ Ηλείας

Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού μηνός ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας

Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού μηνός ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας

Οδηγίες ενόψει της έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π_θμιας και Δ_θμιας Εκπαίδευσης μετά τις διακοπές του Πάσχα

Οδηγίες ενόψει της έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π_θμιας και Δ_θμιας Εκπαίδευσης μετά τις διακοπές του Πάσχα