ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ Β ΚΑΙ Γ΄ΦΑΣΗΣ – ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ Α΄ΦΑΣΗΣ
Ανακοινώσεις Μάιος 2022
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΔΑΣ)
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΠΡΑΣΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΔΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΡΚΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ70
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε την τοπική μας κληρονομιά
( υλική, αύλη, φυσική) με τα ίδια μας τα μάτια!
Περπατήσαμε στους δρόμους της πόλης, αναζητήσαμε πληροφορίες για κτίρια, σχολεία, πλατείες … φωτογραφηθήκαμε με αυτά! Συγκρίναμε νέες και παλιές φωτογραφίες.
Τα παιδιά πήραν συνεντεύξεις από κατοίκους της πόλης (δήμαρχο, διευθυντές σχολείων, γιατρό, αγρότη….).
Επισκεφτήκαμε το δάσος της Στροφυλιάς, ενημερωθήκαμε, περπατήσαμε, παρατηρήσαμε…
Αναζητήσαμε πληροφορίες για τοπικά έθιμα, χόρους και γιορτές ( Βουπράσια, γιορτή φράουλας , περιφορά εικόνας …)
Link
https://blogs.sch.gr/dimvard/category/programmata-draseis/programmata-2021-2022/
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ)
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Γιαννακοπούλου Μαρία, Αχτύπη Κωνσταντίνα, Καράμπελα Αργυρώ, Μπουτέτσιου Ελευθερία
Οι μικροί μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου δημιουργούν, προβληματίζονται, ανακαλύπτουν, ενημερώνονται πάνω στο φαινόμενο «ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ» όπου τις τελευταίες δεκαετίες έχει παρουσιάσει μια ανησυχητική έξαρση. Σκοπός μας είναι τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις αντιλήψεις τους για την επιθετικότητα, να βρουν άλλους τρόπους έκφρασης των συναισθημάτων τους, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή τους για τα συναισθήματα των άλλων και να αποκτήσουν αίσθηση της αξίας της ομαδικότητας.
Κατά τη φετινή χρονιά 2021-2022 δόθηκε έμφαση στο στόχο μας για τη διαχείριση των προβλημάτων της πειθαρχίας και πρόληψης συγκρουσιακών καταστάσεων όπου σχετίζονται με την εξάσκηση των παιδιών σε τρόπους ειρηνικής επίλυσης των διαφορών τους.
Μπορείτε να δείτε τα video που έχουν δημιουργηθεί από μας:
- Εργασία σχολική βία-σχολικός εκφοβισμός: https://www.youtube.com/watch?v=xLyBNFhlAVk&t=1s
- Οι μικροί μαθητές δημιουργούν το ποίημά τους: https://www.youtube.com/watch?v=zhjHeMjpb3E
- Εικονογράφηση του τραγουδιού “άνθρωπε αγάπα”: https://www.youtube.com/watch?v=E0-By0OAxSQ&t=93s
- Ασφαλής πλοήγηση του διαδικτύου: https://www.youtube.com/watch?v=8_Gqghlho9k&t=11s
Ανακοίνωση πινάκων βελτίωσης θέσης-οριστικών τοποθετήσεων (Α΄ ΦΑΣΗ) Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής της Διεύθυνσης Π.Ε Ηλείας και Πρόσκληση για υποβολή συμπληρωματικής δήλωσης προτίμησης (Β΄ ΦΑΣΗ)»
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας
Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα (Τάξη ΣΤ’)
Αξιοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο ψηφιακής αφήγησης Book Creator, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν συνεργατικά πολυμεσικό βιβλίο στην Αγγλική Γλώσσα με θέμα «Χώρες του κόσμου» (“Countries of the world”). Η ιδέα βασίστηκε στο σχολικό εγχειρίδιο «Αγγλικά ΣΤ’ Δημοτικού» και συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο του Βιβλίου Μαθητή που είχε να κάνει με μια πολυπολιτισμική τάξη και με νέους μαθητές που περιέγραφαν τη χώρα από την οποία ήρθαν. Έχοντας, λοιπόν, ως πρότυπο τα κείμενα του βιβλίου, επέλεξε ο καθένας/η καθεμία από μια χώρα και έγραψε έκθεση. Τα περισσότερα παιδιά διάλεξαν Ευρωπαϊκές χώρες και τα υπόλοιπα μοιράστηκαν ανάμεσα σε Αμερική, Αφρική και Ασία. Συνεπώς, το βιβλίο χωρίστηκε ανά ήπειρο και ενώθηκαν όλες οι εργασίες τους…
(Δείτε στο συνημμένο έγγραφο)
Για πρόσβαση στο βιβλίο πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/cGJQ85X1xCgKOyHKwYk5dG0LAVW2/BgoGJOLFQC-zVDtE6tTPlg
Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΑΛΜΠΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας
Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο: ‘’Πολιτιστική κληρονομιά ως απόθεμα γνώσης και πηγή δημιουργικής έμπνευσης’’ , οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν μία διαδραστική εικόνα, παρουσιάζοντας την πόλη τους, την Αμαλιάδα, με την οποία έλαβαν και μέρος στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο, έκαναν βόλτες στις γειτονιές της πόλης, ρώτησαν και ηχογράφησαν, ζωγράφισαν τις οδούς και τα διάφορα κτίσματα της Αμαλιάδας, αντάλλαξαν ιδέες, συνεργάστηκαν και συγκέντρωσαν εικόνα, κείμενο και ήχο με τη βοήθεια του εργαλείου δημιουργίας πολυμεσικού διαδραστικού υλικού Thinglink.
Δείτε στο σύνδεσμο: https://www.thinglink.com/scene/1543377899107647490
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ- ΕΒΠ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ 2022
H Διεύθυνση Π.Ε. Ηλείας ανακοινώνει τον προσωρινό πίνακα μορίων ενδιαφερόμενων μελών ΕΕΠ- ΕΒΠ για Βελτίωση Θέσης ή Οριστική Τοποθέτηση, που:
α) είτε έχουν κάνει αίτηση μετάθεσης (βελτίωση θέσης εντός του ΠΥΣΠΕ Ηλείας)
β) είτε μετατέθηκαν από άλλες περιοχές στη Διεύθυνση Π.Ε. Ηλείας
Τα ενδιαφερόμενα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ έχουν τριήμερη προθεσμία (από Δευτέρα 23-05-2022 έως και Τετάρτη 25-05-2022 και ώρα 14:00 μ.μ.) για αναφορά λαθών – παραλείψεων επί του συνημμένου πίνακα.
Εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου
Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας ανακοινώνεται ότι θα διεξαχθούν εξετάσεις ενηλίκων ( όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης -16 ετών και άνω) για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου, στις 3-6-2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ.
Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απαιτείται αίτηση των ενδιαφερόμενων μαζί με πιστοποιητικό γέννησης, φωτοτυπία ταυτότητας και υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τον τόπο διαμονής. Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022, από ώρα 8:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ. , στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Εθν. Αντίστασης 17 (1ος όροφος) .
Ο χώρος διεξαγωγής των εξετάσεων θα εξαρτηθεί από τον τόπο διαμονής των ενδιαφερομένων. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η είσοδος στον χώρο του σχολείου θα γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό.