Ανακοινώσεις Οκτώβριος 2024

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΗΛΕΙΑΣ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024

Το Υπουργείo Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και τα μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης για τις ακόλουθες κατηγορίες:
1) μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης
β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
γ) σε Σ.Δ.Ε.Υ.των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (κλάδοι Π23 & ΠΕ30)
δ) αμοιβαίες μεταθέσεις και
2) μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης
β) αμοιβαίες μεταθέσεις.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 16/10/2024 έως 31/10/2024 και ώρα 15:00 μέσω του ηλεκτρονικού
συστήματος https://teachers.minedu.gov.gr.
Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες, για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 10 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις:
– οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση (όπως οι μεταταχθέντες στο ΦΕΚ 2337/Γ΄/05-08-2024 και οι διορισμένοι στο ΦΕΚ 2448/Γ’/16-08-2024)
– οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ ή εντός του ίδιου ΣΔΕΥ.

Όπως ορίζεται στην εγκύκλιο ,για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ:

“Τα νεοδιοριζόμενα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του άρθρου
8 του π.δ. 56/2001 (Α’47) δύνανται να αποσπώνται κατ’ εξαίρεση με απόφαση του αρμόδιου οργάνου
ύστερα από γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου. Σύμφωνα με το άρθρο 17 του ν.5128/2024 (Α΄118) ο χρόνος αυτής της απόσπασης λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης στην οργανική θέση και αυτό ισχύει μόνο για όσους διορίστηκαν μετά τη δημοσίευση του νόμου, ήτοι μετά τις 30/7/2024 και όσους διανύουν το δεύτερο έτος διορισμού τους κατά το διδακτικό έτος 2024-2025.”

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α
Τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ της ΔΠΕ Ηλείας που υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση- Οριστική Τοποθέτηση ή για Βελτίωση θέσης, αποστέλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να είναι εντός τελευταίου τριμήνου, ηλεκτρονικά στo mail@dipe.ilei.sch.gr έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1. Το Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης και Εντοπιότητας εκδίδεται και από το gov.gr
2. Η Βεβαίωση φοίτησης τέκνου/νων πρέπει να αφορά το τρέχον έτος 2024-2025.

3. Η Βεβαίωση συνυπηρέτησης (Όπως ορίζεται στην εγκύκλιο: Ειδικότερα για τη συνυπηρέτηση σημειώνεται ότι:
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του ως άνω άρθρου για την απόδειξη του τόπου και της φύσης της εργασίας του/της συζύγου υποβάλλονται κατά περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α) Προκειμένου περί υπαλλήλων του Δημοσίου, υπαλλήλων ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ, υπαλλήλων του υπόλοιπου
δημόσιου τομέα όπως αυτός καθορίστηκε με τη διάταξη της παρ. 6, του άρθρου 1 του ν.1256/1982 (Α΄65) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και άμισθων δημοσίων υπαλλήλων ή λειτουργών, απαιτείται βεβαίωση της υπηρεσίας τους, από την οποία να προκύπτει ότι ο/η σύζυγος υπηρετεί οργανικά και όχι με απόσπαση στον συγκεκριμένο τόπο.
β) Προκειμένου περί εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα ή ελεύθερων επαγγελματιών, απαιτείται βεβαίωση του ασφαλιστικού τους φορέα (ΙΚΑ,ΟΑΕΕ,ΟΓΑ κλπ.), από την οποία να προκύπτει ότι ο/η σύζυγος εργάζεται στον τόπο που ζητείται η μετάθεση τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και είναι ασφαλισμένος/η στον οικείο ασφαλιστικό φορέα.
γ) Στην παρ. 1 του άρθρου 72 του ν. 4316/2014 (Α΄270) ορίζεται ότι «Προστίθεται παράγραφος 14, στο άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄45) ως ακολούθως: «14. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται και όταν ο εκπαιδευτικός έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλοι τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε
σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης.

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας
των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2024-2025, κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες
κατηγορίες :
α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και σε περιοχές μετάθεσης για την Ε.Α.Ε.,
γ) στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης,
δ) στα Μειονοτικά Σχολεία και
ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή μετάθεση
ς

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 6 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45), όπως
τροποποιήθηκε από το άρθρο 168 του ν. 4823/2021 (136Α΄), από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα
15:00 μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων
Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr), με τον τρόπο που ορίζεται στην παρ. 2.1.1. του παρόντος
κεφαλαίου.
Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός
από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των
μεταθέσεων.
Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά την ημερομηνία που λήγει η
προθεσμία υποβολής των αιτήσεων.
Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης,
χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.

Αίτηση υποβάλλουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει πλήρες έτος στην περιοχή
οργανικής τους θέσης.

Με ευθύνη των Διευθύνσεων, άπαντες οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε
σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης.


Επίσης αίτηση υποβάλλουν και οι εκπαιδευτικοί των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων που
εμπίπτουν στις μεταβατικές διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 62 του ν. 4692/2020 (111Α΄) και δεν κατέστη εφικτό να τοποθετηθούν οριστικά, σύμφωνα με και την παρ. 1γ του άρθρου ενενηκοστού τέταρτου του ν. 4812/2021 (110Α΄).

Επισημαίνεται ότι δεν υποβάλλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης οι εκπαιδευτικοί που:
– ενώ υπηρετούσαν με θητεία σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. κατά το σχολικό έτος 2023-2024 μετατέθηκαν από
περιοχή σε περιοχή, όπως προβλέπεται ρητά από τις διατάξεις της παρ. 17 του άρθρου 19 του ν.
4692/2020 (111Α΄), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του ενενηκοστού τετάρτου άρθρου του ν.
4812/2021 (110Α΄). Ωστόσο, όσοι μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή και κατόπιν τοποθετήθηκαν με
μονοετή θητεία υποβάλλουν κανονικά αίτηση οριστικής τοποθέτησης.
– μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή το 2024 πριν την έναρξη της διετούς θητείας τους για τα
σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026 βάσει των διατάξεων της παρ. 15 του του άρθρου 19 του ν.
4692/2020 (111Α΄), όπως διαμορφώθηκε με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 145 του ν. 5039/2023 (83Α΄).

Σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. α της παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/19 (13Α΄), όπως
διαμορφώθηκε με την προσθήκη εδαφίου με το άρθρο 17 του ν. 5128/24 (118Α΄), οι νεοδιοριζόμενοι
εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να παραμείνουν στην περιοχή διορισμού τους για χρονικό διάστημα
τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται.
Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 του
άρθρου 13 του π.δ. 50/96 (45Α΄), καθώς και όσοι έχουν, οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους, ποσοστό αναπηρίας
75% και άνω ανεξαρτήτως παθήσεως ή έχουν τέκνα με αναπηρία 67% και άνω, ανεξαρτήτως παθήσεως, δύνανται μόνο να αποσπώνται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου ύστερα από γνώμη των οικείων υπηρεσιακών συμβουλίων, κατόπιν προσκόμισης πιστοποιητικού Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) που αποδεικνύει τα ανωτέρω. Για τους σκοπούς της παρούσας, ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης του εκπαιδευτικού στην οργανική του θέση.

Ως προς τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής αίτησης μετάθεσης των νεοδιόριστων
εκπαιδευτικών
ισχύουν τα εξής:

Α) Για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς οι οποίοι αποσπώνται από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις του ν. 4589/19 (13Α΄), όπως ισχύει, ο χρόνος που διανύεται στη
θέση απόσπασης υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης μόνο για τους εκπαιδευτικούς που διορίζονται μετά τη δημοσίευση του νόμου 5128/24, ήτοι, μετά τις 30-07-2024 και
όσους εκπαιδευτικούς διανύουν το δεύτερο έτος διορισμού τους κατά το διδακτικό έτος 2024-2025.
Β) Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι τοποθετήθηκαν προσωρινά στην περιοχή διορισμού
τους και στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, επανατοποθετήθηκαν σε άλλη σχολική
μονάδα της ίδιας περιοχής διορισμού, θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης.
Γ) Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι, αφού υπηρέτησαν με προσωρινή τοποθέτηση κατά το
πρώτο έτος στην περιοχή διορισμού τους, τοποθετήθηκαν οριστικά κατά το δεύτερο έτος και στη
συνέχεια, στη διάρκεια του έτους αυτού, αποσπάστηκαν σε άλλη σχολική μονάδα της ίδιας περιοχής
διορισμού, θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης.

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α
Οι εκπαιδευτικοί της ΔΠΕ Ηλείας, οι οποίοι υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση- Οριστική Τοποθέτηση ή για Βελτίωση θέσης, αποστέλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να είναι εντός τελευταίου τριμήνου, ηλεκτρονικά στo mail@dipe.ilei.sch.gr έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1. Το Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης και Εντοπιότητας εκδίδεται και από το gov.gr
2. Η Βεβαίωση φοίτησης τέκνου/νων πρέπει να αφορά το τρέχον έτος 2024-2025.

3. Η Βεβαίωση συνυπηρέτησης. (Όπως ορίζεται στην εγκύκλιο: «Για την απόδειξη του τόπου και τηςφύσης της εργασίας του ή της συζύγου υποβάλλονται κατά περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α) προκειμένου περί υπαλλήλων του δημοσίου ή υπαλλήλων ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ ή υπαλλήλων του
υπόλοιπου δημόσιου τομέα όπως αυτός καθορίστηκε με τη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν. 1256/82 (ΦΕΚ 65 τ. Α’) όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα και ισχύει ή άμισθων δημοσίων
υπαλλήλων ή λειτουργών, βεβαίωση της υπηρεσίας του, από την οποία να προκύπτει ότι ο ή η σύζυγος υπηρετεί οργανικά και όχι με απόσπαση στο συγκεκριμένο τόπο.

β) Προκειμένου περί εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα ή ελεύθερων επαγγελματιών, βεβαίωση
του ασφαλιστικού τους φορέα (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΓΑ κ.λ.π.) από την οποία να προκύπτει ότι ο ή η σύζυγος
εργάζεται στον τόπο που ζητείται η μετάθεση τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και είναι ασφαλισμένος στον οικείο ασφαλιστικό φορέα».
Η μοριοδότηση της συνυπηρέτησης στις μεταθέσεις και τοποθετήσεις από το σχολικό έτος 2012-
2013, πραγματοποιείται με βάση τους διευρυμένους δήμους των διατάξεων του ν. 3852/10 (87Α’) «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης».
)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλοι οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε
σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης.