Ανακοινώσεις Μάιος 2022

Ανακοίνωση πινάκων βελτίωσης θέσης-οριστικών τοποθετήσεων (Α΄ ΦΑΣΗ) Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής της Διεύθυνσης Π.Ε Ηλείας και Πρόσκληση για υποβολή συμπληρωματικής δήλωσης προτίμησης (Β΄ ΦΑΣΗ)»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ – Α΄ΦΑΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ Β΄ΦΑΣΗ

ΠΙΝΑΚEΣ-ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ-ΓΕΝΙΚΗΣ-ΑΓΩΓΗΣ-ΔΠΕ-ΗΛΕΙΑΣ-Α΄ΦΑΣΗ-1

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 70. ΕΑΕ, ΠΕ 60.ΕΑΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΠΕ ΗΛΕΙΑΣ ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΜΕΑΕ ΠΕ 70.ΕΑΕ

ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β ΦΑΣΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β ΦΑΣΗ

 

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα (Τάξη ΣΤ’) 

Αξιοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο ψηφιακής αφήγησης Book Creator, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν συνεργατικά πολυμεσικό βιβλίο στην Αγγλική Γλώσσα με θέμα «Χώρες του κόσμου» (“Countries of the world”). Η ιδέα βασίστηκε στο σχολικό εγχειρίδιο «Αγγλικά ΣΤ’ Δημοτικού» και συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο του Βιβλίου Μαθητή που είχε να κάνει με μια πολυπολιτισμική τάξη και με νέους μαθητές που περιέγραφαν τη χώρα από την οποία ήρθαν.  Έχοντας, λοιπόν, ως πρότυπο τα κείμενα του βιβλίου, επέλεξε ο καθένας/η καθεμία από μια χώρα και έγραψε έκθεση. Τα περισσότερα παιδιά διάλεξαν Ευρωπαϊκές χώρες και τα υπόλοιπα μοιράστηκαν ανάμεσα σε Αμερική, Αφρική και Ασία. Συνεπώς, το βιβλίο χωρίστηκε ανά ήπειρο και ενώθηκαν όλες οι εργασίες τους…

(Δείτε στο συνημμένο έγγραφο)

Για πρόσβαση στο βιβλίο πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/cGJQ85X1xCgKOyHKwYk5dG0LAVW2/BgoGJOLFQC-zVDtE6tTPlg
Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου στην Αγγλική Γλώσσα

Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2021-2022 (2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας)

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΑΛΜΠΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο: ‘’Πολιτιστική κληρονομιά ως απόθεμα γνώσης και πηγή δημιουργικής έμπνευσης’’ , οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης  δημιούργησαν μία διαδραστική εικόνα, παρουσιάζοντας την πόλη τους, την Αμαλιάδα,  με την οποία έλαβαν και  μέρος στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο, έκαναν βόλτες στις γειτονιές της πόλης, ρώτησαν και ηχογράφησαν, ζωγράφισαν τις οδούς και τα διάφορα κτίσματα της Αμαλιάδας, αντάλλαξαν ιδέες, συνεργάστηκαν και συγκέντρωσαν εικόνα, κείμενο και ήχο με τη βοήθεια του εργαλείου δημιουργίας πολυμεσικού διαδραστικού υλικού Thinglink.
Δείτε στο σύνδεσμο:  https://www.thinglink.com/scene/1543377899107647490