Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων μετάθεσης σχολικού έτους 2023-2024

ΕΕΠ-ΕΒΠ_Εγκύκλιος μεταθέσεων_2023_9Η9Ξ46ΝΚΠΔ-Δ9Δ

 

Το Υπουργείo Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί Τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και τα μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης για τις ακόλουθες κατηγορίες:

1) μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού :
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
γ) σε Σ.Δ.Ε.Υ.των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (κλάδοι Π23 & ΠΕ30)
δ) ειδικών κατηγοριών ε) αμοιβαίες μεταθέσεις και

2) μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού:
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών
γ) αμοιβαίες μεταθέσεις.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-10-2023 έως 31-10-2023 και ώρα 15:00 , μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr). Για να εισέλθετε  στο περιβάλλον των μεταθέσεων (teachers.minedu.gov.gr) χρησιμοποιείτε τους κωδικούς που έχετε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες, για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 10 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων. Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις:
α) οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση (όπως οι μεταταχθέντες στο ΦΕΚ 2037/Γ΄/10-08-2023 και οι διορισμένοι στο ΦΕΚ 2064/Γ’/16-08-2023) και
β)  οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ ή εντός του ίδιου ΣΔΕΥ.

Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων.

Επισημαίνεται ότι:

  • Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 31/12/2023 και ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή στο ηλεκτρονικό σύστημα. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να υποβληθεί εκ νέου.
  • Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α
Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία πρέπει να είναι εντός τελευταίου τριμήνου,πρέπει να αποσταλούν ή να υποβληθούν ηλεκτρονικά στo politist@dipe.ilei.sch.gr έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.(Αφορούν και τις αιτήσεις για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση )

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1. Το Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης και Εντοπιότητας εκδίδεται και από το gov.gr
2. Η Βεβαίωση φοίτησης τέκνου/νων πρέπει να αφορά το τρέχον έτος 2023-2024.

3. Βεβαίωση συνυπηρέτησης

Όπως ορίζεται στην εγκύκλιο: «Για την απόδειξη του τόπου και της φύσης της εργασίας του ή της συζύγου υποβάλλονται κατά περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α) προκειμένου περί υπαλλήλων του δημοσίου ή υπαλλήλων ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ ή υπαλλήλων του υπόλοιπου δημόσιου τομέα όπως αυτός καθορίστηκε με τη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν. 1256/82 (ΦΕΚ 65 τ. Α’) όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα και ισχύει ή άμισθων δημοσίων υπαλλήλων ή λειτουργών, βεβαίωση της υπηρεσίας του, από την οποία να προκύπτει ότι ο ή η σύζυγος υπηρετεί οργανικά και όχι με απόσπαση στο συγκεκριμένο τόπο.

β) Προκειμένου περί εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα ή ελεύθερων επαγγελματιών, βεβαίωση του ασφαλιστικού τους φορέα (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΓΑ κ.λ.π.) από την οποία να προκύπτει ότι ο ή η σύζυγος εργάζεται στον τόπο που ζητείται η μετάθεση τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και είναι ασφαλισμένος στον οικείο ασφαλιστικό φορέα».