Σεμινάριο με θέμα: «Προετοιμάζοντας τους εκπαιδευτικούς για το Σκάκι στο σχολείο»
Η Δ/νση Π.Ε. Ηλείας, Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων, στο πλαίσιο της υποστήριξης του Τοπικού Δικτύου Πολιτιστικών Θεμάτων με τίτλο: «Το Σκάκι στο σχολείο» υλοποίησε Σεμινάριο έξι ωρών με θέμα: «Προετοιμάζοντας τους εκπαιδευτικούς για το Σκάκι στο σχολείο», σε συνεργασία με τους Σκακιστικούς φορείς Ν. Ηλείας και επιμορφωτή τον κ. Σιγούρο Μιχαήλ, την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026, την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 και την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες στις τεχνικές, μεθόδους και στρατηγικές που σχετίζονται με το σκάκι ώστε να τις εφαρμόσουν στις τάξεις τους. Οι συμμετέχοντες επίσης είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν καλές πρακτικές και να μοιραστούν ιδέες.



