ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: “Το καλάθι του πικ-νικ”
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Μανανά Ζωή
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Σαπουνά Πολυξένη((ΠΕ 60)-
Αγγελοπούλου Μαρία(ΠΕ 21)-
Ευθιμιοπούλου Ευγενία(Ε.Β.Π)
Η επιλογή του συγκεκριμένου προγράμματος στηρίχτηκε στο ότι τα παιδιά είχαν τη ευκαιρία μέσω του προγράμματος να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τροφές που βλέπουν στην καθημερινότητά τους ( στο ψυγείο του σπιτιού τους, στο super- market) , να αποκτήσουν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ξεκινώντας από το κολατσιό τους στο σχολείο, να γνωρίσουν τα οφέλη των τροφών αυτών στον οργανισμό μας, να ανακαλύψουν ότι μερικές από τις τροφές αυτές παράγονται στον τόπο τους, να ανακαλύψουν τη διαδικασία παραγωγής και μεταποίησής τους, να συμμετάσχουν στη διαδικασία παρασκευής σπιτικού φαγητού στο σχολείο και τέλος να μάθουν να διαχειρίζονται τις συσκευασίες των προϊόντων μέσω της ανακύκλωσης.

