Ανακοινώσεις Ιούνιος 2025
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΓΑΝΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Σέβομαι και φροντίζω τον εαυτό μου. Συνυπάρχω ισότιμα, προσφέρω στους “Άλλους”»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Κιλιάφη Μαρία ΠΕ11, Ms & MEd
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: Κωνσταντόπουλος Αλέξιος, ΠΕ71, Ms & MEd, Διευθυντής του Δ/Σ Τραγανού,
Καραβέλα Αναστασία ΠΕ70
Παρουσίαση των δράσεων του Προγράμματος: «Σέβομαι και φροντίζω τον εαυτό μου. Συνυπάρχω ισότιμα, προσφέρω στους “Άλλους”»
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025: 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: «ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΞΕΚΙΝΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΜΠΕΛΕΧΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ60
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: ΚΕΡΜΕΛΗ ΣΟΦΙΑ ΠΕ60
Το ολοήμερο τμήμα του 3ου Νηπιαγωγείου Αμαλιάδας υλοποίησε πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας από τον μήνα Οκτώβριο έως τον Μάρτιο με τις εξής δράσεις:
Ανάγνωση παραμυθιών με δραστηριότητες εικαστικών, δραματοποίησης και κατασκευών.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025- ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: “Ο Κανόνας των Εσωρούχων»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Μισιρλή Φωτεινή (ΠΕ71)
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: Ξένου Αντιγόνη (ΔΕ-01)
Σκοπός του Προγράμματος: Οι μαθητές να ενημερωθούν και να κατανοήσουν με απλότητα και σαφήνεια τον «Κανόνα των Εσωρούχων»
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025- 2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: “Συναισθήματα και Σχέσεις: Όλοι Χωράμε”
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΑΛΜΠΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ70
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ70
ΖΕΓΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ71
Μαθητές/τριες της Έ τάξης με τη βοήθεια των δασκάλων τους αποτύπωσαν πάνω σε λευκές μάσκες διάφορες πτυχές της διαφορετικότητας, όσον αφορά την εθνικότητα, αλλά και τις ορατές και αόρατες αναπηρίες. Εν συνεχεία, με αφορμή την 21η Μαρτίου Παγκόσμια Μέρα κατά του Ρατσισμού – Ημέρα Διαφορετικότητας, συνέθεσαν δικό τους τραγούδι με μηνύματα αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας. Επιπλέον, συμμετείχαν με τη συνθετική τους δημιουργία στο Δίκτυο σχολείων για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού της Διεύθυνσης Π.Ε. Ηλείας.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025: ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΙΑ ΔΕ01
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ : INTZIΡΤΖΗ ΑΝΝΑ ΠΕ25, ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΕ01
Βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη σωστών συνηθειών στοματικής υγιεινής από μικρή ηλικία, μέσω της ενημέρωσης, της εκπαίδευσης και της ενεργής συμμετοχής των παιδιών, με σκοπό την πρόληψη οδοντικών προβλημάτων και τη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στη φροντίδα του στόματος.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025- 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Εγώ ή εσύ! Εγώ και εσύ μαζί!»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Κική Χατζαβερίδου
Ο τίτλος της δράσης μας είναι: «Εγώ ή εσύ! Εγώ και εσύ μαζί! Μιλάμε και μοιραζόμαστε όσα μας βαραίνουν!» Κύριο θέμα του προγράμματος αποτελεί η ψυχική υγεία. Βασικός στόχος είναι τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της επικοινωνίας, τη σύνδεση της ομάδας / κοινότητας. Οι μαθητές/τριες ενός τμήματος εκπόνησαν και παρουσίασαν μια σειρά από δημιουργικά έργα, με κεντρικό θέμα την ψυχική υγεία. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας, τα παιδιά δημιούργησαν εντυπωσιακά κολάζ, ζωγραφιές, αφίσες και πόστερ, που αντανακλούσαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τα παραπάνω θέματα. Η δημιουργία μόνιμων χώρων όπως οι «Γωνιές Ελέγχου» ή «Το πηγάδι με τα βάρη» προσέφερε στους μαθητές ασφαλή και υποστηρικτικά περιβάλλοντα, όπου μπορούν να εκτονώνονται και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους καθημερινά.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Το παιχνίδι στο πέρασμα των αιώνων»
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: Τζίβα Νίκη, Νάζου Χριστίνα, Καλογεροπούλου Δήμητρα, Ακριβούλη Ζωή, Ζαφειροπούλου Παναγιώτα, Νικολακοπούλου Βασιλική, Ντεβές Γεώργιος
Κύριο θέμα είναι η εξέλιξη του παιχνιδιού δια μέσου των αιώνων. Ασχοληθήκαμε με: αρχαία, βυζαντινά, λαϊκά – παραδοσιακά , σύγχρονα παιχνίδια και παιχνίδια Ολυμπιακών Αγώνων.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025 (2o Πρόγραμμα)-ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓOY
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: “Το καλάθι του πικ-νικ”
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Μανανά Ζωή
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Σαπουνά Πολυξένη((ΠΕ 60)-
Αγγελοπούλου Μαρία(ΠΕ 21)-
Ευθιμιοπούλου Ευγενία(Ε.Β.Π)
Η επιλογή του συγκεκριμένου προγράμματος στηρίχτηκε στο ότι τα παιδιά είχαν τη ευκαιρία μέσω του προγράμματος να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τροφές που βλέπουν στην καθημερινότητά τους ( στο ψυγείο του σπιτιού τους, στο super- market) , να αποκτήσουν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ξεκινώντας από το κολατσιό τους στο σχολείο, να γνωρίσουν τα οφέλη των τροφών αυτών στον οργανισμό μας, να ανακαλύψουν ότι μερικές από τις τροφές αυτές παράγονται στον τόπο τους, να ανακαλύψουν τη διαδικασία παραγωγής και μεταποίησής τους, να συμμετάσχουν στη διαδικασία παρασκευής σπιτικού φαγητού στο σχολείο και τέλος να μάθουν να διαχειρίζονται τις συσκευασίες των προϊόντων μέσω της ανακύκλωσης.
Παράγωγα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2024-2025- ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Όλοι μαζί, χέρι-χέρι στη ζωή»
ΥΠΕΎΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΑΠΟΥΝΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: Κολοβού Χαρίκλεια- ΠΕ 29 –
Μανανά Ζωή-ΠΕ 60 ΕΑΕ –
Aναστασίου Καλλιόπη-ΠΕ60 ΕΑΕ
Το Πρόγραμμα υλοποιήθηκε με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας στην προσφορά και τον εθελοντισμό μέσα από συλλογικές δράσεις και πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Ανάπτυξης και αφορούν τόσο στην προστασία και τον σεβασμό στο περιβάλλον, όσο και ζητήματα αποδοχής , συμπερίληψης και αλληλεγγύης